Imamo neko idejo. Vse smo že premislili, preračunali, zrisali. To idejo želimo izpeljati, ampak jo je treba najprej predstaviti ostalim, da vidimo če je ideja sploh izvedljiva.
Predstavitev je ključnega pomena pri uspehu nekega projekta. Želimo publiko prepričati, da je to ena najboljših idej vseh časov. Ampak za dobro predstavitev potrebujemo veliko časa, priprav, samozavesti in volje.
Predstavitev mora biti dovolj dolga, da predstavimo vse kar je potrebno, brez kakih lukenj, ker se lahko ljudje med predstavitvijo izgubijo. Mora imeti neko nit, ki se jo moramo držati in ne smemo je preskakovati. Ne sme biti predolga, saj s tem izgubimo poslušalce, predvsem pa mora biti zanimiva in dobra. To so vse stvari, ki jih moramo paziti pri izdelavi katerekoli predstavitve. Moramo biti prepričljivi saj s tem tudi pritegnemo gledalce. Prav zato ima predstavitev velik in globok pomen za katerokoli stvar, saj ravno s predstavitvijo lahko mi neko stvar prodamo. Če postavimo nek izdelek pred kupca in smo tiho ali pa povemo nekaj na hitro, bo kupec šel stran, saj ne ve za kaj točno gre. Če pa postavimo nek izdelek in zraven zgodbo in predstavitev izdelka, pa lahko kupca privabimo k nakupu izdelka.
Za predstavitev si moramo vzeti čas. Napisati jo moramo tako, da ima smisel, pove to kar je potrebo. Nič več, nič manj. Predstavitev lahko tudi pokvari vso situacijo, tudi če gre za zelo dobro idejo ali izdelek. Če predstavitev ni prepričljiva in se vidi da je narejena zelo površno in na hitro, bo to kupca odmaknilo od izdelka oziroma ideje. Sami moramo biti dobri, razločni in prepričljivi govorci, kar pa ni vsak. Tudi govorec sam lahko slabo predstavitev spremeni v eno najboljših s svojim govorom, če je prepričljiv in dober govorec. Če pa nam govor ne gre ravno najbolje, potem pa je dobro da si vzamemo par ur več, da naredimo res dobro predstavitev, saj bi bilo res škoda zanemarit tako dobre ideje zaradi slabe predstavitve.